Thursday, May 13, 2010

Tag: SENYUM itu sedekah =)

.
Untuk julung2 kalinya saya ditag oleh SallyGooseberi dan Qellissa untuk join contest ini: Senyuman Paling Menawan :) Setelah dicari pic paling semenggah but not too revealing, ini lah pic paling sesuai. Menawan ke cam nak kena sawan ye senyuman itu?

Motif tanak revealing sangat? (Revealing dari segi rupa paras ye bukan baju dedah2 tu, I setakat ni sopan lagi selagi ada memantau hehe). Nanti elok2 juri nak kasi aku menang, terus ditarik balik award tu. Wah baru join feeling nak menang dah ye. Itu adalah satu ciri positif ye, semangat berjuang namanya.

Dari konon2 segan nak join, hamikkk ko gila kuasa terus.

Teng terenggggg. Cun takk? Tengok dari jauh je ye, dari dekat takut korang change mind pulak hehe. Tatap mataku puas2 ye, nanti lepas contest I tarik balik pic manala tau takut ada terbekenan. Hahahaha.

Ni bukan sebarang Majlis Daerah k, jauh I gi kalau tak amik pic kang orang tatau plak I dah sampai negari tu hehehe. Siapa pandai cuba teka Majlis Daerah mana. Ada hadiah bertuah tauuu.

Hehehe saya tak fotogenik ye, terimalah saya seadanya. Yang dihormati Tuan/puan juri, tolong lah beri kemenangan kepada saya ye sebab senyuman saya ikhlas dan menawan. Saya suka senyum sebab mak kata itu rahsia awet muda :)

So sehubungan dengan itu, maka saya nak tag 6 orang gojes ini, 1 Malaya want to see that gorgeous smile of yours.
Syarat2 penyertaan sila ke blog miss chentazetty ye. Tarikh tutup adalah pada 20 Mei 2010. Akhir kata, selain makan epal hijau senyum is the best medicine too :)
.

No comments: