Wednesday, May 12, 2010

Baju tido gojes

.
My favourite is none other than my knee length nightgown with cute little bunnies and hearts on it. This nightgown is my spouse’s favorite item of my clothing because he always thinks it would look cute on me. Well I memang cute pun pakai kaftan lusuh pun tetap gorjes hoccay heheheheh.

Tak perlu la dimodelkan ye baju lusuh ini, tak sesuai untuk tatapan umum
I'm the type tak suka simpan baju2 lama, ada je baju2 lama mesti disedekahkan or buang terus la kalau tak semenggah sangat. Tujuannya tidak lain tidak bukan, supaya dapat beli baru bila tengok almari kosong.

Tu pun salah satu taktik ye jika husband anda jenis yang takkan benarkan shopping selagi almari masih penuh.

Tapi saya sayang sangat baju ni, no specific reason why I kept it on for so long today. It is very thin cotton and smooth to the touch, the kind of clothing you can live in. We all have that favorite worn item that we just can’t relinquish to the trash and this is mine :)

Ha bebaru ni, my mom's friend ada belikan dia satu pyjama from Mekah. Made in China of course, tapi sangat cantik. Mama tak muat so she gave it to me. Yeay best2. Size adalah XL hoccay. Pelik bin ajaib camne aku leh muat. Besar la skit tapi apa barang tido pakai baju kecik2 kan? Hetam saje la janji dapat pyjama tu. Ngidam ni.

Kaki adalah senteng skit maklumlah I size model (sila muntah)

I like silky pyjama's or gowns with straps, it makes me feel feminine. Dan dan buat statement gitu, kot2 la ada reader bermurah hati nak hadiahkan pyjama sebegini. Wahhhh banyak cantik.

So apakah favourite nightwear anda selain kaften?
.

No comments: