Friday, May 14, 2010

Interesting ke?

Dengan besar hatinya saya mempamerkan award yang dianugerahkan oleh Sally Gooseberi dan Neena :) Thanks korang! I likeee.

Of course, it may not be as big as Anugerah Bintang Popular (motif abp?), I'm still happy and honored to receive this award. Al-maklumlah people like me don't get compliment all the time, selalunya aku yang compliment diri sendiri. Hehehehe.

A usual, kenalah ada syarat2 nya.
  • Thank and link the person that give you the award
  • Pass this award to 10/20/30/all bloggers you've recently discover
  • Contact said blogs and let them know they've won this award
  • State 7 things about yourself
Saya tamau pass award ni to specific blog. Saya nak tag semua yang ada dibloglist saya! Sebab? Saya suka semua blog yang ada dibloglist TAPI mostly blog yang saya follow adalah interesting dengan cara masing2. Kalau tak best buat apa kita follow kan? So tak semestinya yang takde dibloglist tu tak interesting tauu.

Terima kasih ye sudi follow dan linkkan blog saya yang kekadang merapu ni (ke selalu je?)

So next syarat, state 7 thing about myself.
  • I get really really angry when I'm nearly late coz I hate being late. I'll usually be there before the arranged time so I can never be late. The problem is my other half is the other way round. Dia jenis relax2 sementara saya ni lipas kudung dan kalut skit. So selalu kena merajuk2 nak suruh dia cepat ehehe.
  • Tak suka orang masuk blog seseorang tu pastu komplen kata tak best la and all the negative comments etc2 la. Tak suka jangan baca dan jgn follow ok, tiada paksaan. Ni kata tak suka tapi gigih sehari sampai seploh kali refresh peciter kan?
Tu je la fakta merangkap luahan perasaan yang boleh difikirkan sekarang. Rasanya dah banyak buat pasal random things about me ni so just refer je la entry2 lama :) Kepada yang nak copy award dan syarat2 nya, boleh la ke blog Neena atau Sally ye!

p/s saya suka baca blog yang saya follow sebab tu saya follow anda! Adios amigos!
.

No comments: