Sunday, April 25, 2010

Tanpa tajuk

I have a confession to make, well few actually.
  • I never make good use of time on Sundays
  • I'm starting to enjoy blogging. Just look at my previous pattern of blogging. Ikut sesuka hati je nak blog kekadang sebulan 2-3 entry je! Pembaca blog saya mostly hanya lah bekas rakan sekerja, adik beradik saya dan SR kalau ada. Kesian kan hehe.
  • I never seem to finish reading this book, 'Untukmu Umat' by Ustaz Zaharudin. Hari tu baru je berazam nak baca 2-3 buku dalam masa sebulan. *sigh*
  • Saya suka jawapan bio oil oleh cik adik ni untuk entry semalam tu :)
  • I love lists, saya sangat organize kan?
Jemput minum petang kawan2 :) Saya goreng sendri ye!

Kepada yang bekerja esok, happy working :) Senyum sokmo! (gara2 banyak makan kopok lekor)

No comments: