Wednesday, April 28, 2010

Tagged pictures

.
Korang set macam mana ye tagged pic di facebook? My direct facebook friends cannot see pictures of me that have been added by other people, only me can view it. Motif, tanak la kawan2 tengok pic2 comot masa zaman2 skolah. Eh bukan zaman skolah je, zaman sekarang pun banyak je pic tak semenggah hehe.

I have 2 facebook accounts; satu untuk kawan skolah and kerja, family dan jiran tetangga and satu lagi untuk saja2. Kat 2nd account ni I added few forum friends and adalah this groupie friends, segala selebriti, penyanyi dan pelakon hehe. Takmau campur aduk kekdahnya., kata organize hehe. Jarang bukak account ni, so tadi bila bukak, ternampak la pic ni yang telah ditag oleh kawan ni.

Ada banyak lagi pic tapi baik lah aku letak pic yang paling sopan. Kang tak pepasal aku dikecam. Wah cam rhyme je. Time ni kat Pavillion Feb 2010. Person yang amik pic ni hobi dia snap pic orang kot so bersemangat la snap pic kitorang etc. Tak silap orang ramai kat ruang legar situ kebanyakkannya adalah tourist from China.

Tu aku teka je la, entah2 orang Malaysia je. Dalam pic ni dorang2 buat tak pandang la tapi sebenarnya dorang tengok ok. Aku dah malu2 tapi kawan2 lain kata relaks la anggap je la dorang ingat kitorang ni artis hehe.

sorry ye kawan2 terpakasa masuk pic korang, takpe korang cun dan masih single kannn.
Rasanya memang tourist tu ingat aku ni artis la hahah sebab asyik disnap pic kemana2, lepas tu sambil tengah sign birthday card untuk one of our friend, konon2 sign untuk peminat la. Gurau je ye, sesi perah santan cepat2 dihentikan oleh salah sorang kawan kami disitu setelah kepala disiku ala2 Awan Dania tu.

Sememeh je muka pucat2 lesi kemudian admit saje makeup kaedah natural padahal tak reti apply makeup hehe. Pastu ada hati ngaku artis. Aku rasa kena gi kursus mengadam la!

K la nak tengok Casey James kat AI. Have a lovely day ahead. Muahhhs.
.

No comments: