Tuesday, April 27, 2010

Light sleeper (senang terjaga?)


Oh semalam tak buat entry ek. I lupa la banyak kerja la pulak. Erk siapa kata saya jobless tu meh ketuk skit kepala.

Berbalik pada topic, adalah satu hari tu kan, I slept around 12 midnight. Terjaga pukul 3 am sebab hujan lebat sangat. My bed is directly against the window and being a light sleeper (kadang2 tido mati jugak), sangat la mudah terjaga bila bunyi pelik2 ni. Lepas terjaga punya la payah nak tido balik.

Bilik saya, maaf ye golap kasi effect misteri skit.

Hari tu neighbour depan rumah ni buat party kot. Kul 3 pagi gak terjaga. Gila apa pukul 3 party tak habis2 lagi. Rasa nya dorang bersidai kat porch rumah tu sebab suara clear sangat aku boleh dengar sijibik2. I was so annoyed rasa nak call je polis suh halau je depa ni.

I am a light sleeper by nature - my mom is and I am. My husband tak ye. Dia jenis stido lambat tapi once dah tido susah nak bangun or terjaga. I was looking forward to having a baby because everyone told me bila penat jaga baby you fall asleep easier. Betul ke? Ke lagi susah sebab takde masa nak tido hehe.

Light sleeper - ringan bila tido? LOL.

Jangan bila ada anak aku sorang kena jaga malam sebab laki aku susah bangun sudah hehe. To hubby, I masih ingat janji2 manis dulu sanggup bangun malam bagi susu and tukar napkin anak ye hehehe.

Alamak ada orang ding dong rumah. Bersambung ye. Pecah kaca pecah simen, sudah baca sudi2 la komen. Hehehehehe.

No comments: