Wednesday, April 7, 2010

Tag Beautiful Blogger Award

I normally don't do these things sebab jarang sangat orang tag I.

*nanges*

I was just given this award by the ever so sweet Mynie, my ex- high school friend (F1-3). Ingat tak dulu, ko KakLong and I'm the youngest? :) And kita ada 12 adik beradik. Turutan adik beradik disusun mengikut kematangan. Dan kecomelan (lagi comel lagi bongsu) <-- yang ni aku tambah hahah. *nanges balik* Berbalik pada topik, as a part of this award I have to tell you 7 things about me and they are:
  1. I can speed read jawi, tapi nak tulis tu merangkak sikit.
  2. I can't read while in a moving vehicles. Sama la sms ke, GPS ke, map ke, saya jadi pening dan rasa nak mengamuk
  3. Penggeli. I am easily grossed out by things, contohnya lipas, binatang2 berbulu yang kecil,; memang saya akan lari. Bau2 busuk, benda2 kotor yang tersorok celah2 jalan etc; I want to puke!
  4. For the time being, my very favorite food is burger payung.
  5. Saya cepat moody bila saya lapar dan bila bad-hair-days. So nak betulkan balik mood, feed me and hantar saya ke salon.
  6. I have lousy short-termed memory. I have my 'duit rahsia' kept somewhere in my room, but I then forget where I kept them.
  7. Saya tak suka orang cakap kasar2 dengan orang lebih tua dan suka marah2 orang bawahan dia. Saya cepat bersangka buruk dekat orang jenis macam ni.
That's me - just a little bit.

I am supposed to pass this award onto 5 other bloggers. The beautiful blogger award goes to mereka2 yang liat nak update blog:

No comments: