Wednesday, July 29, 2009

Gossip Girl anyone?

This gonna be a short entry. I'm not feeling well :(

Ada muka cam tak sihat ke ye? Picture may be deceiving ya. Tu pasal di crop. Sebenarnya muka cam orang gila dah tapi hati gembira sebab berlunch kat spagetti hik hik :pompom: pompom: Takde la jangan risau ye kawan2, ni pic sebulan lepas. Sekarang sihat walafiat ye, sambil menguyah coklat cadbury.

I demam ni ha (tengok pic bawah tu). I watched Gossip Girl season 2 episode 1 yesterday at 8tv. Lepas tengok tu I tak boleh tido :( Sudah kerinduan dengan Chuck Bass and Blair Waldolf. Can't wait to watch the next episode. Tak sabar tak sabar.

Sekarang sementara duk angau, apa boleh saya buat adalah sabar menanti untuk tunggu dvd Gossip Girl season 2 yang akan direalese pada 18 August 2009. Tapi tu kat US. Kat sini bila???

*menangis jap*

I like DVD sets even though I can get all the episode from torrent etc. Salah satu sebab tak suka is because I don't exactly have the patience to wait. Internet I sengal la! Waiting for the dvd ada patience plak ek?

I guess because it’s good stuff to watch when I’m away from home and not on my main computer. And I like to have tv marathons too. Best ok. Ok la bagi mempercepatkan penantian ini, one question please. Siapa ada cd/dvd full set of season 2 yang dah didownload? Tolong la kasi I pinjam nanti I? Plssssssss. (fai ko kata nak tolong tanya?)

Oh intro kononnya short entry tapi panjang lebar. Adalah tak reti tulis pendek2 ni. Assalamualaikum.

No comments: