Thursday, May 21, 2009

Happy Birthday Mama

My mum is enjoying 37 again (well why not?). It's my mother's 57th birthday! Tapi mama tetap nampak muda dan kemana tumpahnya kuah kalau tak ke nasinya, saya mewarisi ini dari mama :) (nak jugak up diri sendri tu)

Saya sentiasa mendoakan kesihatan dan kesejahteraan mama. I love you so much walaupun saya bukan jenis peluk cium sepanjang masa. Mama, I know I am not really good at expressing my feeling, but all I want you to know is I hope you are as proud of me as I'm of you. You've taught me from right to wrong and I dont think I ever told you how greatfull I am. Without you I'd be lost, tak tau macam mana nak teruskan kehidupan tanpa mama sebab tak pernah berpisah, kecuali masa masuk asrama form 1-3. Dah kawin pun duduk dengan mama lagi. Mama, I know you are not aware of this blog (pls don't let her know), but andai ditakdirkan anak mama ni pergi dulu, someone please show this entry to her ye? I hope mama realize just how much I Lovve her.

Selemah kita rasa, nasihat mahupun bebelan dari ibu pun dah cukup nak mengubat segalanya. Thanks mama for being there. Obviously for bringing me in this world, and of course for accepting everything about me as I am, walaupon aku ni semulajadinya sangat degil dan suka melawan. Dengan mama aku kurang melawan mungkin sebab mama sangat sensitive, dengan abah aku banyak melawan. Sorry abah, I love you tooo.

Birthday dinner @ Bora Asmara yesterday, all of us (xcept adik bongsu di UK and my husband in Saudi). Birthday dinner ditaja abang no. 1 dan mother's day lunch @ Rebung ditaja abang no. 2)

Nak pic lain2 mintak abang no. 1. Tak kuasa nak upload banyak2. Bukan ada muka aku, wahhhhh.

Love you heaps, Mama. Hope you had a happy birthday. This pouch is for my mum. My mom loves designer bags (who doesn't?), tapi saya adalah kurang mampu beli gabak2. Yang ni pun beli online je, tak mahal sangat. Hope mama likes it.

I bought this from here and asked them to deliver to my house, the one yang belum saya pindah. The reason being was so that I could suprised my mum. Kalau sampai rumah, for sure abah or mama yang akan keluar collect the barang sent, coz I'm usually not at home or if I am, saya tak dengar. So on Tuesday aku collect la from rumah sana, and on my way back to KJ aku lalu lah dekat Maybank Damansara Jaya. And decided to change my ATM card there, macam tak sempat2 nak ke Maybank KJ. That's how it all begin tragedi cubaan disamun.

Masa tu aku terpikir, ko nak amik duit pun amik la, jangan la amik pouch for mama. Aku letak pouch mama atas seat co driver. And andai kata aku diapa2 kan time tu, tak sempatlah aku celebrate birthday mama and let her know how much she means to me. Syukur semuanya selamat, paling syukur nyawa aku selamat.

Takdela nak emosi bagai, cuma aku sangat bersyukur aku selamat :) Mama lah yang suruh aku buat sujud syukur lepas kejadian tu. Thanks for reading, have a nice day!

Caun it's your birthday too today kan? Happy birthday, cepat2 skit kawin!

No comments: