Monday, December 28, 2009

The Last Weekend Year 2009

Di penghujung2 tahun ni, saya mengambil kesempatan nak update la blog ni la kan. Tahun depan entah sempat entah tak.

Went to OU for lunch and window shopping. Mum and dad had kenduri(s) at PJ, Putrajaya and Seremban. Cayalah. I salute them for the ability to make an effort and attend all the 4 kenduri dalam 1 hari.

Aku ni ada satu kenduri dalam 1 hari pun kadang2 ngelat tak pergi. Syyyyyh. (kadang2 je taww bukan selalu)

Memandangkan hari ni tekak omputih hari ni, nasi2 awal2 kami dah reject (padahal pagi tadi baru bekfes nasi lemak). So we chose to dine at Ittaliannies. Hangin gak la dia suh kitorang duduk depan pintu. Apesallllll? Orang lain duk kat dalam2, tepi2 tingkap.

I have no idea kenapa mataku akan jadi sepet bila kena flash? Ke mmg sepet mata aku hehe? Over taww dalam restaurant nak flash2 bagai, cam retis hehe.

I had Penne Bolognese as the main course and appetizernya adalah Minestrone Soup. For this 2, the price is RM27. Ok la kot pricenya tapi yang tak ok nya sebab portionnya banyak and seperti biasa aku tak habis makan hehe. The taste, ok2 je kot, I prefer pasta kat KLCC, ala kat foodcourt tu. Tekak melayu kan, mesti nak yang malaysianize skit.

She ordered the same thing, appetizer je lain. Kalau sama gak, mau aku siku je budak ni hehe.

Kemudian adalah aktiviti bebas, adik aku pergi MPH (bookworm bookworm) and aku pegi membeli dan belahhh. Sempat round di wing baru sahaja selama 2 jam. Semua kedai masuk tapi tiada yang berkenan di hati. Why oh why??

Slalu tengok org snap sendri pic gini kan dalam fitting room maka saya pun tak ketinggalan heheheh. Motip cover perut selepas mentekedarah di Italianies??? (SHADAP U!)

I guess that my shopping appetite has decrease and I don't like to shop in physical store kecuali gi Tesco, Giant etc tu haruslah physical kan. Before this I actually like to windowshopping but now I only to buy what I want. Gila la am I getting older???

Tapi tipu la kan tak beli langsung apa2. Managed to buy 2 tshirts. Jadi la dari takde.

Ok la that's all. Kepenatan ni. Tataaaaaa.

3 comments:

HaNa NyoTa uHArA said...

kenduri lain ko bole ngelat tapi JANGANNNN LAAA kenduri aku..

farrah said...

me too! sekarang ni kalau pergi shopping memang sebab nak shopping, takde maknanya nak window shop lagi dah!

we're so getting old. eh, older. hehe.

A D I A said...

dont worry hana, sejak ko bertunang aku dah clearkan aktiviti aku untuk bulan wedding ko nanti hehehe. march kannn?

faida! we are older and wiser hehe. kena tambah wiser tu pasal takde nak jalan2 tak tentu hala cam muda2 dulu hehe.