Wednesday, December 30, 2009

Birthday oh birthday

Today is my father's birthday. Happy birthday daddy, eh abah. Kecik2 selalu berangan nak panggil dia daddy instead of abah. Konon2 hip la skit hehe. Penah tanya abah, kenapa tak panggil daddy, korang agak2 je la jawapan dia ek hehe.

Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki serta sentiasa dirahmatiNya. You're not 59, you're 30 with 29 years experience :)

Monday kan pergi Subang Parade tu beli hadiah dia senyap2. Takleh beli mahal2 sangat coz there’s a problem I runs out of money, bulan ni banyak nak pakai duit woo hehe. Takpe nanti I kutip duit dari abang2 ye untuk share hadiah tu hehe.

Bought nokia leather case and portable speaker for his new E72. Speaker tu boleh la dia dengar kuat2 sebab sekarang ni abah tengah taksub dgn new handphone dia and rajin dengar lagu guna earphone. Glad that abah likes it.

My very first attempt in baking cupcakes AND cake decorating. *clap*clap*clap*. Made these vanilla cupcakes with and buttercream icing. Memang buruk rupanya heheh, ok la kann untuk seorang yang kerastangan macam saya + plus 1st timer + nervous (motif?) = can do la :)

The taste, ada skit manis la tapi hey, cupcakes yang kat wondermilk or cupcakes @ pavillion pun maniss kan? Takpe la, next time saya kurangkan gula ye. Excited sangat tu yg termanis tu. Orang yang manis ni mmg suka menda manis hehehehehe :P

Oh happy birthday to my 2nd SIL too. Umur biarlah rahsia katanya hehe. Semoga murah rezeki jua dan panjang umur :) She shares the same birthday with my daddy, patut la taste makanan sama heheheh. Sorry ye nama takde atas cupcake, I termakan.

Gift for my dad, SIL (red) and AR (yellow). Kaleela dah bukak present dia. Motip budak2 kecik ni pun dapat hadiah?

Although it is a tiresome day yesterday at least puas hati. And I loved to see that the peoples that I love are happy :)

No comments: