Tuesday, January 19, 2010

Mari pakai face mask.

Siapa sini pakai face mask angkat tangan!

Meh sini akak nak ajar adik2 khasiat2 pakai mask ni. Well, depending on what mask u use will determine the benfits. There are some masks just for hydrating, ada yang untuk mencerahkan kulit dan mencerahkan tompok2 di muka. Some are for acne , while others are for firming.

Actually tgh blogging sambil pakai mask ni. Mask ni yang sedang dipakai ni not bad la, mask biasa je depan dia gambar oren, beli online. Kalau kulit terasa kusam je and tak bermaya, maka lepas pakai saya rasa muka terus jadi bersih dan segar je.


Eye mask pulak? Hmm I have bad circles under my eyes tapi kurang gemar letak facial stuff bagai on it because it makes me itch. Serious shit. Lepas pakai mask or letak eye cream sure rasa nak garu je and making it worse. So gua jarang la pakai eyecare ni kecuali eye mask. Tu pun sebulan sekali kot.

Meh nak review skit pasal mask ni:

Does it moisturize? A little tapi cukup la tu. Kang terlampau moist lain plak masalah.

Does it fits the face? Not at all. Too big for my face ke muka aku kecik?

Does it brightens/ whitens the face? Yes! I loikeee. But only for one day. Lepas tu back to normal :( Dah kulit coklat tu coklat la heheh.

I know I'm not good at reviewing things. Ok la sekian terima kasih.

No comments: