Monday, June 14, 2010

Happy ke?

Thanks kakakgorjes for this tag. I pun suka tag ni sebab senang and tu la laju je buat. Tag lain bukan tak best ye tapi terpaksa ditangguh dulu sebab kekurangan bahan. Wah cam nak buat cake je kekdahnya.

1)adakah anda happy sekarang?

happy je cam kotak atas ni, dalam keadaan sekarang I cuba elak jadi tak happy supaya baby nanti ceria.

2)nape anda tak happy?

contoh: bila kereta kuningku kena langgar.



3)apakah benda yang buat anda happy?


Shopping. I know I have a problem with shopping because I still have clothes with tags on them. Dan beli walaupun saya tak memerlukannya. Hukumlah saya.

4)pernah tak ada menerima tag?

selalu gak la lately ni, tapi banyak la utang orang. tapi lepas ni saya teringin orang bagi saya smart tag sebab smart tag saya dah rosak. eh ada kena mengena ke?

Pic credit to JayceOii

5)warna yang anda suka?

PINK and purple. feminine kan? tapi sekarang suka kai hitam sebab terasa gemuk.


6)5 orang yang anda sayang dan nak tag?

takde, semua ngelat nak buat nanti.

7)adakah anda happy dengan apa yang ada?

Syukur dengan apa yang ada sekarang :)

Sekian tag mudah untuk hari ini :) sorry la I jenis buat tag suka bergambar walaupun tak diminta. Gigih, amanah dan fatonah katanya.

No comments: